zantinas.blogg.se

Igen?!

Kategori: Allmänt

Tjena alla som läser detta! 
Hur mår ni då? Jag mår jätte bra faktiskt!

Jag vet inte hur det är för er men jag har iallafall sportlov den här veckan. Är det något som jag älskar av hela mitt hjärta så är det lov! Bara tanken av att slippa gå upp på morgonen och inte behöva sitta i ett klassrum hela dagen gör mig glad:) 
Jag och min kompis har kommit på en idé. Vore det inte skönt med ett återhämtnings lov efter det här lovet? Att man liksom får en vecka till med lov för att återhämta sig efter det här lovet. Det tycker vi är en roligt bra idé faktiskt!!

Hittills har mitt lov varit jätte bra! 
Jag har hängt med kompisar, shoppat och mycket mer. 
I tisdags var jag i Stockholm med familjen. Vi var bland annat på mall of Scandinavia och på Ett museum i slottet. Museet heter livrustkammaren och där finns kläder från gamla kungar mm. Det var riktigt mysigt att gå genom Stockholm när det var sol ute. 

Shit vad mycket affärer det var på mall of Scandinavia !! Man gick ju nästan vilse där inne:) 
Det roliga är att jag inte hittade något som passade mig där! Det enda jag lite var ett läppstift från Mac som jag köpte på NK i city. 
Vilken tur att jag ska till mall of Scandinavia imorgon igen då! Då ska jag dit med min storasyster Angelica och hennes kille. Medan resten av min familj tar hand  deras barn. Det ska bli riktigt kul:) 
Får skriva om jag hittar något kul den här gången!

Shit vilken fin stad Stockholm är! 
När jag blir äldre ska jag flytta dit har jag bestämt:)  



 


Kommentera inlägget här: