zantinas.blogg.se

Mitt beroende

Kategori: Allmänt

Nu ska vi snacka lite youtube.
Vi alla vet nog vad youtube är.
Jag själv älskar youtube och har vissa personer jag följer varje dag. Man kan säga att jag är beroende hahah ( lite över driver kanske).
 Jag brukar inte kolla på typ bara sminkvideos o så utan jag kollar på typ allt möjligt. Jag har några favoiter som jag verkligen kan sitta och kolla på flera timmar i sträck utan att tröttna. Ska visa dessa youtubers här under. 
 
Lakidoris (Lovisa)
 Neeeeiiiz;)Hur kan man inte gilla denna tjej? Man blir beroende av hennes videos direkt. Lovisas videos är så roliga och man blir alltid glad av att se dem.
2chips1cola (Sam)
Jag säger bara en sak, KUNG. Den finns ingen jag skrattar till så mycket som Sam. Han är så rolig och expert på att göra busringningar. Sam och Lakidoris videos tillsammans är nog ändå bäst. 
Therese Lindgren
Alla har nog hört om Therese någon gång. Hon är verkligen expert på det hon gör och hon visar verkligen allt i sina videos. På hennes kanal får man se allt från sminkvideos till vloggar där hon pratar om sin panik ångest som hon lider av väldigt mycket.
Nikkietutorials 
Har ni sett hennes sminkningar?! Det är sjukt hur bra man kan vara på det. Inte så mycket att säga mer om henne än att alla hennes sminkningar är on fleek.
Ebba lindblad
Stockholms tjejen som är as grym på att vlogga. Hennes vloggar är nog de bästa på hela youtube. Har följt henne ända sedan hon hade ca 5000 prenumeranter och nu har hon över 50 000! Tycker hon förtjänar ännu mer än vad hon redan har.  

Jag tycker ni ska gå in och kika på kanalerna :) 
Kommentera inlägget här: