zantinas.blogg.se

hiss eller diss

Kategori: Smink och skönhet!

Vet ni, jag har blivit sjuk:( Jätte trist faktiskt. Orkar inte vara sjuk nu! Så mycket som händer denna vecka. Ja man får väll göra det bästa av situationen och dricka massor med varm choklad ;)
 
Tänkte att jag skulle börja med som en lien serie på bloggen där jag hissar och dissar olika saker. Allt från typ smink till mat. Vore inte det kul? Jag hissar och dissar några saker, inget speciellt antal utan det beror på vad jag kommer på. 
Jag kommer göra dessa inlägg kanske en gång i månaden eller något. Det känns typ lagom ofta. 
Här med inviger jag mitt första hiss och diss inlägg haha.;)
 
Månadens hiss
 
- Vita sneakers, behöver jag ens säga mer? Så fint och fräscht till nu till våren. Själv klickade jag precis hem ett par adidas superstars. Kan lägga ut bild när jag får dem.
 
-  Den nya glassen solero red berries. Alltså den är typ den godaste gb glassen jag smakat. Alla som inte smakat den, gå och köp den och läs klart inlägget nrä du äter den!
 
Månadens diss
- Den hemska gula ( eller vad är det ens för färg?) färgen på bilden! Det är på rikitgt den värsta färgen jag vet. Skulle aldrig sätta på mig kläder i den färgen! Det roliga är att vissa faktiskt passar i den (men det är väldigt sällan).
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • VIKTOR . säger:
    2016-04-06 | 00:15:44
    Bloggadress: http://jagarviktor.blogg.se/

    Jag ääälskar den färgen!!! Å så klär jag rätt bra i den. : )

    Svar: Ja, du kanske passar i den:) ... Men inte jag :p ser jätte blek ut hahaha
    zantinas.blogg.se

  • Anonym säger:
    2016-04-11 | 20:59:23

    Jag har faktiskt en faster som har en sån här senapsgul tröja. Jag gillar inte heller färgen men hon gör det. Tur att det finns olika smak i färg och stil annars kanske det blev tråkigt. Jag älskar kläder liksom du och försöker shoppa när det är bra priser.

    Svar: :)
    zantinas.blogg.se

Kommentera inlägget här: