zantinas.blogg.se

I'm back! (X2)

Kategori: Allmänt

Som ni ser i rubriken, jag är tillbaka och nu ska minsann skriva på bloggen också! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera under sommaren. Det beror på att jag bland annat varit bortrest i tre veckor. Jag kände också att jag behövde ta en paus. 
Nej nu ska jag faktiskt skärpa mig på riktigt!!!  

Så vad händer just nu?
Skolan började för lite mindre än en månad sedan. För ni som inte vet går jag i 8:an. Dansterminen har börjat vilket är jätte roligt!  


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-27 | 11:36:03

    Roligt att du gillar dans det har även jag gjort en gång. Men det var några år sen och kanske i en annan form. Men som sagt, roligt var det och lycka till i fortsättningen.

    Svar: Tack :)
    zantinas.blogg.se

Kommentera inlägget här: