zantinas.blogg.se

Danstävling

Kategori: Allmänt, Personligt

Hejsan hoppsan! Idag har tiden gått jättefort tycker jag. Först var jag i skolan som började senare och slutade tidigare än vanligt idag. Det beror på att vi har tema vecka den här veckan. Temat är kärleken är fri.Efter skolan gick jag hem och myste ner i soffan och kollade på youtube. Där fastnade jag i några timmar. Typiskt mig, haha...
Just nu sitter jag och gör klart ett svenska arbete på datorn, vilket är jätte och då menar jag jättetråkigt!
 
En väldigt bra sak som händer denna vecka är att jag på lördag ska tävla i disco! För er som inte vet så går jag i disco dans. Jag längtar as mycket till på lördag!!!!!!!!! Jag siktar såklart på en pallplats. Sist jag tävlade så kom jag faktiskt trea! 
 
Nu ska jag skriva vidare på svenskan!

KOMMENTARER:

  • Violen säger:
    2015-10-22 | 11:34:32

    Jättemycket lycka till

Kommentera inlägget här: